YESTERDAY

2013-06-30 / 10:38:49 ♥
 
Igår vid 11 kom Ellen och Clara hit och då tog vi cyklarna till jordgubbsplocket, och plockade massa jordgubbar och åt såklart tills vi fick ont i magen. Vid 2 mötte jag Mikaela så gick vi till affären och köpte lite gott som vi skulle ha på matchen. Det var värsta folkfesten på IP, jätteroligt och superfint väder. Fotbollen i sig var väl inte den bästa men det var själva grejen som var kul, gruntisarna vann, fuck yeah.
 
Sen gick jag hem och efter ett tag kom Cecilia så gjorde vi pannkakor och satt på gräsmattan och åt. Vi spelade senare Wii med min kusin som var hos oss, det är ju faktiskt brutalt roligt, mindre roligt är att jag typ har träningsvärk idag... som den träningsnarkoman jag är. 
Sen satt jag och spelade Sims till klockan 12 tills jag somnade, hahah älskar sims mest av allt.

Kommentarer
Postat av: Tufwa

Vad gott det ser ut! Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? Har runt 500 unika. Kraam:)

2013-06-30 @ 22:50:25
URL: http://tufwa.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0