en massa mat bara

2013-03-17 / 18:00:02 ♥
 
Hade jättebra kväll med Vendela igår, vi satt och prata oh åt i nån timma på Sumuraj först, sen tog vi bussen och handlade massa gott. Sen fucka vårat liv för vi hittade inte datasladden men sen gjorde vi det då blev livet bra. Vi såg på Pretty little liars och Pitch perfect, alltså hahah jag bara är kär i den.
Imorse åt vi scones och frukt till frulle det satt fint i kistan vetni.
 
Har pluggat enda sen jag kom hem känner mig fett händig.
Cecilia skulle kommit hit men icke sa nicke så det blir jag och fysikboken, wellwell.
Idag har mitt pmshumör regerat, men det gör ingenting alls tycker jag.
Undra när jag ska ta tag i mitt liv, inte idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0