Go to bed, young dreamer

2013-03-09 / 23:23:50 ♥
 
Hej bloggen, cha bloggen, ni får välja.
Det har vart en konstigdag idag. Det började med att det serverades frukost klockan 3 på natten på flyget, det fuckade upp mitt sinne totalt. Sen att det inte fanns något mediacenter på det andra flyget hjälpte ju inte till direkt, och att jag inte sov en blund på något av flygen trots att vi flög över hela natten.
Vid 1 landade vi i Sverige och var hemma två, packade upp och redigerade massa bilder.
 
Sen åkte hela min familj ut på olika saker och jag blev hemma själv i mörkret, och jag kan säga er efter timmar av gråt ville jag inte vara ensam, så jag ringde farfar!! Han blev så glad, så jag tog en promenad upp till han och farmor och tittade på deras nya lägenhet och pratade om livet
Sen tvingade dom på mig 200 kronor så jag kunde ringa taxi när jag skulle hem för kvällen, hahah vilka gosingar.
Jag gick iallafall till Linn och kollade mello med Ruben och Cecilia, gosigt.
 
Nu är jag hemma och är så trött att så fort jag rör huvudet känns det som jag ska svimma, sjukt äckligt.
Så ska kanske sova nu, imorgon är det träning och plugg på listan. Yes.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0