som tonårsbarn på hemvägen efter gårdagens debut

2013-03-29 / 15:00:54 ♥
 
Jag och limpan innan vi drog ossss
Godmorgon!
Så underbart med lov just nu. Efter skolan igår så åkte jag och Ellen in till stan och shoppade lite och fikade.
Sen kom ludde så fick vi skjus hem, och jag åkte till linn där vi åt thaimat och fixade oss.
På kvällen åkte vi hem till Manfred där massa härligt människor var, så vi var där hela kvällen, underbart roligt var det! Jag och Cecilia kom hem sent, så vi somnade fooort.
 
Jag har varit på en promenad med Clara, jättejobbigt är så seg och har ont i hela kroppen uääk.'
Ska göra en kopp te och se på det senaste vampire avsnittet, sen vid 5 ska vi bort på middag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0