my weekend

2013-05-19 / 18:40:41 ♥
Jag har ingen söndagsångest!! Så glad. Har studiedag imorgon fuck yeah.

Igår gick jag hem till Linn där Ellen, Cecilia Clara och Ruben var,  vi gick och köpte massa chocklad och frukt. Sen kollade vi på eurovision hela kvällen och spelade kort. Vid halv 2 somnade vi alla förutom jag och Clara. Det var helt tyst och jag höll på att somna så lägger hon världens brakare. Jag som inte ville väcka linn försöker verkligen att inte skratta med Clara ligger och skakar typ av skratt så tillslut bröt jag ihop hahaha.. why I love her
 
Imorse tog jag ett tidigt tåg till Gnesta där Evelina mötte mig, så tog vi moppen och handlade. 
Har saknat min tjej så fruktansvärt och vi hade så himla roligt som alltid, vi åkte en till sväng till affären och fyfan vad kaos det blev, men det gör inget. Vi mös med hennes kattungar och åt hamburgare och tog genvägar med moppen och min hjälm flög typ av eftersom att jag hade en liten för stor och lite för snygg hjälm. 

 
När jag kom hem vid 4 mötte jag madde på IP men sen började det spöregna så vi drog hem till henne och spelade kort, lyssna på musik och drack te och chilläää.
Nu är jag hemma, ska hoppa in i duschen och sen plugga lite innan Linn kommer och vi ska kolla på VM-finalen. puss!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0