BETWEEN THE RAINDROPS

2013-09-05 / 21:16:43 ♥
 
Hej vänner!
Väldigt rolig dag i skolan idag trots matte och historia, Andrea svek klanen och var sjuk så jag och Rebecca fick klara oss på egen hand. På historialektion valde min klass genom handuppräckning att stanna kvar i skolan och jobba istället för att jobba, vi fick alltså gå hem 1 timme tidigare eftersom det var vår sista lektion. Och majoriteten ville stanna. Jag var inte en av dom. Är alltså fortfarande lite irreterad över det här. Men det var en rolig lektion endå, jag skrattade så att tårarna rann. Jag har så roliga kompisar! (Mest jag med man vill ju inte vara för självgod)
 
Hann hem och äta innan det var dags för träning, även den var jätterolig faktiskt och riktigt jobbig.
Nu har jag precis gjort klart min spanska tills imorgon och ska gå och sova nu, my head is killiiiing me. Imorgon är det min favoritdag! Och på kvällen är det naaaausseeeee med mina vänner, så bra! Hoppas även på thaimat innan...
 
between the raindrops med lifehouse är by the way SÅ bra hahaha, lifehouse forever.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0