VARJE FRÅGETECKEN FÖRSTORAS

2013-09-08 / 20:31:00 ♥
 
Matchen gick väl sådär men vi hade ingen avbytare så med tanke på det så spelade vi en hejdundransmatch.
Det var väldigt jobbigt, men nu efteråt känns det bra! Hade inte så dålig kondition som jag trodde lol.
Vräkte i mig mat samt ost och kex hemma hos farfar, så sjukt gott. Plus de godaste vindruvorna på livet.
 
Nu har jag (typ) gjort klart två inlämningsuppgifter men vågar inte skicka in dom än, kanske är helt ute och cyklar. Det är jättemörkt ute och klockan är bara halv 9, snart kommer man gå i blindo när klockan är 4. Jag ska krypa ner i min absolut bästa säng, dricka te (måste göra något åt beroendet) och se på Gossip Girl (måste göra något åt beroendet). 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0